Publicaties

ARTIKEL

  • Een living lab is eigenlijk een soort plant (Science Guide (2021)

MASTER MANAGEMENT & INNOVATION, MMI (2020)

  • Samen de toekomst van de stad creëren – wat stimuleert of belemmert succesvolle co-creatie via een quadruple helix learning community (Scriptie, 2020)
  • Learning Communities in het communicatievakgebied. Van containerbegrip naar ontwerp (Onderzoek, 2019)

KRANT

  • Ontsnap aan de digitale filterbubbel (Brabants Dagblad, 2020)

ESSAY

  • Wordt fake de nieuwe werkelijkheid? Net als in de film…(MMI, 2019)

BOEK

  • Zichtbaar, ambities van schoolbestuurders in persoonlijke verhalen (de Rijnlandse school, 2014)

WHITEPAPERS

  • Tablets, het vliegwiel van onderwijsinnovatie? (Innofun, 2014)
  • Tablets in de praktijk – De reisplanner (Innofun, 2014)
  • Sociale Media voor Scholen – Klavertje 4 Model (Innofun, 2012)

ARTIKELEN FRANKWATCHING

  • Wordt nep de nieuwe werkelijkheid voor Generatie Z? [2019]
  • Maak iedereen online ambassadeur van je school [model + 5 praktische tips] (2016)
  • Scholen en (social) mediawijsheid: hoe stoppen we de digitale kloof? (2012)
  • Khan Academy & Spotify voor onderwijs: de klas op z’n kop!? (2012)
  • Social media voor scholen in de 21e eeuw: het klavertje4model (2012)
  • Social media & tools in het onderwijs (2011)
  • Lente in het onderwijs, weg met angst voor social media (2011)
  • Van #rotschool naar #topschool @socialmedia (2011)

ARTIKELEN VIVES MAGAZINE

  • Urban Living Lab Junior: Samen de toekomst van de stad creëren (2021)
  • De kunst van het verleiden in een moderne professionele leergemeenschap (2016)
  • De Big Five (2016)

Alle publicaties zijn opvraagbaar.

Neem hiervoor contact op met Marcel Kesselring